Σύμφωνα με το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού, ο Αζάροφ αποχωρεί εν όψει της απειλής για την οικονομία της χώρας του που προκαλούν οι δύο μήνες των αναταραχών.
Αυτή είναι προφανώς η ύστατη κίνηση καλής θέλησης και η ευθύνη πλέον εναπόκειται καθαρά στην αντιπολίτευση για το εάν θα συνεχίσει να τεντώνει το σχοινί.
Ταυτόχρονα στις Βρυξέλλες, η ουκρανική κρίση αναμένεται να κυριαρχήσει στη σύνοδο κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης με τη Ρωσία, οι οποία κατηγορεί ΕΕ-ΝΑΤΟ για ανάμειξη στις εσωτερικές υποθέσεις της Ουκρανίας. και για υποκίνηση των ταραχών.