Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Το ζευγάρι και η μικρή Αφροδίτη έφτασαν στην Αυστραλία τον περασμένο Οκτώβριο μαζί με τα δυο τους ποδήλατα, σκηνές και όλα όσα χρειάζεται ένα μικρό, "κινούμενο" νοικοκυριό.
 
Πριν από λίγο καιρό, το τολμηρό ζευγάρι συνάντησε η δημοσιογράφος της ομογενειακής εφημερίδας "Νέος Κόσμος" Maja Jovic, που κατέγραψε το μακρύ και διαφορετικό αυτό ταξίδι πάνω σε δυο ποδηλατικές ρόδες.
 
Γεννημένοι στην Αθήνα, η Άντα και ο Δημήτρης μετακόμισαν στο Ναύπλιο πριν από περίπου έξι χρόνια. Ζουν στην επαρχία και στην Ελλάδα, την εποχή της κρίσης, έχουν επιλέξει να ακολουθούν έναν πιο βιώσιμο και φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο ζωής.
 
Κάνουν ποδήλατο και χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους μόνο για τις απαραίτητες μετακινήσεις, κάνουν εξοικονόμηση ενέργειας, χτίζουν ένα σπίτι χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα και συλλέγουν το νερό της βροχής. Και πάνω απ' όλα μπορούν και ταξιδεύουν. Μπορεί όλα αυτά να ακούγονται πολύ εναλλακτικά σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία, αλλά αληθεύουν.  
 
Όταν τους συνάντησε η Maja Jovic είχαν ήδη διανύσει 110 χιλιόμετρα, από το Geelong στη Μελβούρνη, ξεπερνώντας το όριο των 60χλμ την ημέρα που είχαν θέσει εξαρχής προκειμένου να μπορεί η μικρή Αφροδίτη ν' ακολουθεί τον ρυθμό τους. "Είναι όλα μια ευθεία. Δεν υπάρχουν σκαμπανεβάσματα". Μ' αυτόν τον τρόπο η πεντάχρονη περιγράφει το τοπίο μεταξύ αυτών των δύο πόλεων.
 
Για την Αφροδίτη τίποτα δεν φαίνεται δύσκολο. Καθισμένη στο πίσω μέρος του ποδηλάτου του πατέρα της, με το νέο μωβ κράνος της, έχει τη δική της "σειρά" σε μια μακρά μέρα. Τραγουδάει, τρώει μια μπάρα δημητριακών, παίρνει έναν υπνάκο γέρνοντας στην πλάτη του πατέρα της και η μόνη της απαίτηση είναι όταν στήνουν για ξεκούραση το "κινητό" τους σπίτι να είναι κοντά σε κούνιες.
 
Οι λόγοι γι' αυτό το ασυνήθιστο ταξίδι, όπως εξηγεί στο "Νέο Κόσμο" η Άντα, ήταν πολλοί. Πρώτα απ' όλα, λέει, αγαπούσαν τους ανθρώπους στην Αυστραλία. Ύστερα από τρία ταξίδια στη χώρα αυτή, είχαν την επιθυμία να τη γυρίσουν με ποδήλατο. Αλλά να κάνουν κάτι τέτοιο, μ' ένα πεντάχρονο παιδί μαζί τους φαινόταν "άπιαστο όνειρο".
 
Προς το παρόν, τα μόνα μέρη που δεν περιλαμβάνονται στο "μενού" του διαφορετικού αυτού ταξιδιού τους είναι οι απομονωμένες περιοχές της κεντρικής Αυστραλίας, όπως το Uluru, που γνώρισαν η Άντα και ο Δημήτρης σε προηγούμενα ταξίδια τους και αγαπούν πάρα πολύ. Είναι η "καρδιά" της Αυστραλίας το Uluru. Αλλά είναι δύσκολο, για ένα παιδί, να διανύει μίλια πάνω σ' ένα ποδήλατο χωρίς να βλέπει τίποτα.
 
"Ο καθένας μπορεί να ταξιδέψει. Είναι οι προτεραιότητες που θέτει ο καθένας. Αυτός που φοβάται δεν κάνει τίποτα" λέει ο Δημήτρης. "Εμείς τολμήσαμε. Κλείσαμε το μαζί μας και είπαμε 'θα ξαναγυρίσουμε'.