"Το αν κατάφερα να πείσω τους δεσμώτες να μου χορηγήσουν άδεια, το θεωρώ προσωπική επιτυχία".
Ο Χρ. Ξηρός, ο οποίος καταζητείται από τις 7 Ιανουαρίου, όταν και δεν επέστρεψε ως όφειλε από την άδεια που του είχε δοθεί από τις φυλακές ανέφερε σε ανάρτησή του στον διαδικτυακό τόπο Indymedia:
«Το αν κατάφερα να πείσω τους δεσμώτες να μου χορηγήσουν άδεια, το θεωρώ προσωπική επιτυχία και θα τους απαντήσω με την φράση που είπε ο Τζαβέλας όταν έπεισε τον Αλή Πασά να τον αφήσει ελεύθερο: “Χαίρομαι που εγέλασα έναν δόλιο”. Πράξη βέβαια που πλήρωσε με την ζωή του παιδιού του, που ήταν όμηρος του Αλή Πασά».
"Καλά θα κάνετε αν ξανασυναντηθούμε που δεν το εύχομαι (ούτε εσείς να το εύχεστε) να με σκοτώσετε γιατί αν με πιάσετε αιχμάλωτο πάλι θα ξαναφύγω για να σας πολεμήσω μέχρις εσχάτων".
Σε άλλο σημείο της ανάρτησής του ο Χρ. Ξηρός επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις των Αρχών ότι η απόδρασή του σημαίνει και επανενεργοποίησή του:
«Πηρα για άλλη μια φορά την απόφαση, να βροντήξω ξανά το αντάρτικο τουφέκι ενάντια σε αυτούς που μας κλέψαν την ζωή και πούλησαν τα όνειρά μας για να βγάλουν κέρδος. Δεν θέλουμε τα ευεργετήματά σας, κρατείστε τα να φιλοδωρείτε κανέναν ρουφιάνο σας. Θέλουμε δικαιώματα και θα τα κατακτήσουμε με τ' όπλο στο χέρι. Δε ζητάμε χάρη από κανέναν και ειδικά από σας τους προσκυνημένους. Και καλά θα κάνετε αν ξανασυναντηθούμε που δεν το εύχομαι (ούτε εσείς να το εύχεστε) να με σκοτώσετε γιατί αν με πιάσετε αιχμάλωτο πάλι θα ξαναφύγω για να σας πολεμήσω μέχρις εσχάτων» αναφέρει ο καταζητούμενος τρομοκράτης.
«Μην τολμήσετε να κανιβαλλίσετε τους συγγενείς μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα, μη φαντασθείτε ότι θα επαναλάβετε τα όργια του 2002».
Ο Χρ. Ξηρός απειλεί με χυδαίους χαρακτηρισμούς κυρίως τα ΜΜΕ και προειδοποιεί ότι θα τους απαντήσει. «Μην τολμήσετε να κανιβαλλίσετε τους συγγενείς μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα, μη φαντασθείτε ότι θα επαναλάβετε τα όργια του 2002, όταν μας είχατε όλους αιχμαλώτους. Τώρα θα λάβετε την απάντηση που σας αξίζει!» αναφέρει σε προκλητικό τόνο ο τρομοκράτης.
Στον διαδικτυακό τόπο Indymedia ο Χρ. Ξηρός έχει αναρτήσει και βίντεο σχετικό με την απόδρασή του.
Χρ. Ξηρός: Μπαινόβγαινε 'ελεύθερα' στα κελιά των 'Πυρήνων'
Δέκα δεσμοφύλακες τέθηκαν σε "αναστολή εκτέλεσης των καθηκόντων τους" μετά τις καταθέσεις που έδωσαν στη διευθύντρια των φυλακών Κορυδαλλού, στο πλαίσιο των ανακρίσεων που ακολούθησαν την παραβίαση προσωρινής άδειας και τη συνακόλουθη εξαφάνιση του κ. Χριστόδουλου Ξηρού.
Σύμφωνα με τις καταθέσεις αυτές, αλλά και τα ημερολόγια εισόδου και εξόδου των φυλακών που αποκαλύπτει εφημερίδα, ο Χριστόδουλος Ξηρός πηγαινοερχόταν στην Α' Πτέρυγα των φυλακών για να συναντήσει κρατούμενους-μέλη των «Πυρήνων της Φωτιάς», με τους οποίους μάλιστα πέρασε και το ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς.
Μόνο το χρονικό διάστημα από 17 έως 31 Δεκεμβρίου, ο Ξηρός φαίνεται ότι μπαινόβγαινε στα κελιά των «Πυρήνων» τουλάχιστον δέκα φορές, ενώ οι επισκέψεις του κράτησαν συνολικά 21 ώρες και 30 λεπτά!