Σε ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε χθες στο Υπουργείο Συγκοινωνιών, συζητήθηκαν διάφορα σενάρια με έμφαση στη δυνατότητα εξαίρεσης μαθητών των οποίων και οι δύο γονείς είναι επί μακρόν άνεργοι, ή είναι λήπτες σύνταξης αναπηρίας ή ανικανότητας, καθώς επίσης και μονογονέων με χαμηλό μηνιαίο εισόδημα.
Ο υπηρεσιακοί παράγοντες που έλαβαν μέρος στη σύσκεψη ανέλαβαν να εντοπίσουν τον ακριβή αριθμό των ατόμων αυτών και να εκτιμήσουν το τελικό κόστος.
Στόχος, σύμφωνα με ανακοίνωση παραμένει το σύστημα επιβολής μαθητικών κομίστρων να καταστεί όσο πιο δίκαιο γίνεται ώστε, από τη μια να εξαιρεθούν από την καταβολή κομίστρων οι έχοντες πραγματικό πρόβλημα και από την άλλη να εισπραχθούν τα ποσά που είναι αναγκαία για τη συνέχιση της λειτουργίας του συστήματος.
Τονίζεται δε ότι το κόμιστρο των 15 ευρώ που έχει καθοριστεί είναι το 50% του κανονικού κομίστρου, το οποίο δεν καλύπτει παρά μέρος μόνο του πραγματικού κόστους των μαθητικών λεωφορείων και το υπόλοιπο καταβάλλεται από τον Κρατικό Προϋπολογισμό.
Στη σύσκεψη έλαβαν μέρος οι Γενικοί Διευθυντές των Υπουργείων Συγκοινωνιών και Έργων, Παιδείας και Πολιτισμού και υπηρεσιακοί παράγοντες από τα Υπουργεία Οικονομικών, Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Παιδείας και Πολιτισμού και Συγκοινωνιών και Έργων.