Ο κ. Κουγιάλης, ο οποίος μιλούσε στο πλαίσιο σύσκεψης στο Δήμο Λεμεσού, ανέφερε πως "φαίνεται ότι μπαίνουμε σε μια περίοδο διεθνούς ανομβρίας, γεγονός που μας προβληματίζει" και πως το Τμήμα Ανάπτυξης Υδάτων μελετά τρόπους για το πώς θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, καθώς "το υδατικό πρόβλημα αυτού του τόπου δεν έχει επιλυθεί".
Η προηγούμενη Κυβέρνηση, συνέχισε, έχει επιλύσει το πρόβλημα ύδρευσης με τις αφαλατώσεις που κατασκευάστηκαν, όμως όπως υπέδειξε ο Υπουργός, παραμένει άλυτο πρόβλημα το νερό που παρέχεται για άρδευση.
Είπε, επίσης ότι στην συνάντηση που είχε πρόσφατα με τον Υπουργό Ενέργειας και Υδάτων του Λιβάνου, δεν τέθηκε οποιαδήποτε συγκεκριμένη πρόταση για μεταφορά νερού στην Κύπρο και ξεκαθάρισε ότι "αυτό το κράτος δεν πρόκειται να εμπλακεί σε οποιαδήποτε κατασκευαστικά έργα για μεταφορά νερού, ούτε με πλοία από το Λίβανο, ούτε από τον Άρη, ούτε από το φεγγάρι".
"Αν ο Λίβανος θέλει να μας κάνει πρόταση και να μας πει πόσα στοιχίζει για να μεταφέρει νερό στην Κύπρο θα την εξετάσουμε, αλλά δεν υπάρχει κάποια πρόταση", συμπλήρωσε.