Το πρώτο χρονικό περιθώριο που είχε δώσει ο άγνωστος που τηλεφώνησε έχει ήδη παρέλθει αφού είχε απειλήσει ότι η βόμβα θα σκάσει στις 16.30. Ωστόσο οι άντρες των ΤΕΕΜ δεν έχουν μπει ακόμα σε κανένα κτίριο για να προχωρήσουν σε έλεγχο.
Αναστατωμένοι οι φοιτητές και οι καθηγητές παρακολουθούν τις εξελίξεις από ασφαλή απόσταση. Σύμφωνα με το απειλητικό τηλεφώνημα, η δεύτερη έκρηξη, είναι προγραμματισμένη στις 17.30 οπότε ο συναγερμός δεν έχει ακόμα λήξει, μέχρι να ολοκληρωθεί και ο έλεγχος του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.
Νωρίτερα.
Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές μετά το προειδοποιητικό τηλεφώνημα για τοποθέτηση εκρηκτικού μηχανισμού στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το τηλεφώνημα έκανε άγνωστος στην εφημερίδα «Το Ποντίκι» ο οποίος ανέφερε ότι έχουν τοποθετηθεί δύο εκρηκτικοί μηχανισμοί, ένας στο Φυσικό κι ένας στο Μαθηματικό, οι οποίοι θα εκραγούν στις 16:30 και στις 17:30.
Προειδοποίησε επίσης ότι δεν πρόκειται για φάρσα.