Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Του Λούκα Φέσια
 
Σε πεδίο μάχης μετέτρεψαν δεκάδες μαθητές της Πρώτης Τεχνικής Σχολής Λεμεσού, την περιοχή γύρω από το παλιό νοσοκομείο της πόλης, όπου συγκεντρώθηκαν με σκοπό να διαμαρτυρηθούν για την επιβολή κομίστρων στις σχολικές διαδρομές.
 
Επιχείρησαν να ανακόψουν την κυκλοφορία λεωφορείων και οχημάτων στην οδό Λεοντίου Α', με αποτέλεσμα μέλη της Αστυνομίας που έσπευσαν στη σκηνή να παρέμβουν. 
 
Εξαγριωμένοι οι μαθητές, πέταξαν πέτρες εναντίον των αστυνομικών, καθώς και στο γειτονικό κτίριο της Τροχαίας Λεμεσού, ενώ έβαλαν φωτιά σε τέσσερις κάδους απορριμμάτων που ανήκουν στο Δήμο της πόλης.
 
Σύμφωνα με τον Υπεύθυνο του Τμήματος Ανιχνεύσεως Εγκλημάτων Λεμεσού, Γιάννη Σωτηριάδη, από τα επεισόδια προκλήθηκαν ζημιές σε λεωφορείο και πυροσβεστικό όχημα. 
 
Όπως δήλωσε ο κ. Σωτηριάδης στον ANTENNA, «;eχει συλληφθεί ένας δεκαεξάχρονος, o οποίος είναι μαθητής και αυτή τη στιγμή ανακρίνεται σε σχέση με τα επεισόδια». 
 
Ο Υπουργός Συγκοινωνιών Τάσος Μητσόπουλος, κάλεσε σήμερα εκ νέου γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικές οργανώσεις σε διάλογο, με στόχο την εξεύρεση συμβιβαστικής λύσης:
 
 «Θεωρώ ότι η λύση του προβλήματος μπορεί να προέλθει μόνο μέσα από μία δημιουργική ανταλλαγή απόψεων και όχι μέσα μόνο από προβολή θέσεων και αξιώσεων που αντικειμενικά που όσο καλές προθέσεις και να υπάρχουν, δεν μπορούν να ικανοποιηθούν.» 
 
Ο κύριος Μητσόπουλος, επισήμανε ότι η κυβέρνηση βρίσκεται σε διαρκή αξιολόγηση του συστήματος σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες των Υπουργείων Παιδείας και Εργασίας.