Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Έρημοι δρόμοι, σκονισμένες βιτρίνες, πεσμένες πινακίδες, χόρτα και σκουπίδια στα πεζοδρόμια, είναι η εικόνα που παρουσίαζε χθες ο Πρωταράς. Η αντίθεση σε σχέση με την πολύβουη πολιτεία που σχεδόν δεν κοιμάται και σφύζει από ζωή τους καλοκαιρινούς μήνες αισθητή.
 
Κληθείς από το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων να σχολιάσει την εικόνα αυτή, ο Δήμαρχος Παραλιμνίου, Θεόδωρος Πυρίλλης είπε ότι όντως ο Πρωταράς δίνει την εικόνα εγκαταλελειμμένης πόλης, ωστόσο, διαβεβαίωσε ότι από βδομάδας οι παραλίες θα είναι πεντακάθαρες.
 
Όπως πρόσθεσε, τα συνεργεία του Δήμου Παραλιμνίου εργάζονται όλο το χρόνο και φροντίζουν την περιοχή του Πρωταρά σε εβδομαδιαία βάση, σημειώνοντας ότι τις τελευταίες ημέρες είχε κάνει μια πολύ δυνατή θαλασσοταραχή και η θάλασσα έβγαλε στις παραλίες πολλές ακαθαρσίες, ενώ στην κεντρική λεωφόρο σημειώθηκαν μεγάλες ζημιές σε καταστήματα και στο οδόστρωμα.
 
«Ήδη δόθηκαν εντολές από την περασμένη εβδομάδα και τα συνεργεία προχωρούν με τις απαραίτητες ενέργειες για καθαρισμό της περιοχής. Δόθηκε εντολή να ξεκινήσουν πρώτα να καθαρίζονται οι παραλίες. Από αύριο τα συνεργεία ξεκινούν δουλειά», είπε.
 
Επίσης, ανέφερε πως η καθυστέρηση στον καθαρισμό οφειλόταν στις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, σημειώνοντας πως οι εργάσιμες μέρες κατά τις γιορτές ήταν πολύ λίγες.
 
Εξήγησε ότι αυτή την περίοδο στον Πρωταρά είναι όλα κλειστά, γι’ αυτό ο Δήμος Παραλιμνίου αποφάσισε να μην πληρώσει υπερωρίες και να αφήσει τον καθαρισμό της περιοχής για μετά τις γιορτές.
 
Εξάλλου, επισήμανε πως τα συνεργεία του Δήμου καθαρίζουν τακτικά την περιοχή αυτή την περίοδο, προσθέτοντας πως λόγω του περιορισμένου αριθμού προσώπων, που εργαζόταν τις εορτές, ο Δήμος περιορίστηκε στον καθαρισμό των περιοχών που είναι ακόμα ζωντανές στην περιοχή και κατοικούνται.
 
Αναφερόμενος στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, ο Δήμαρχος Παραλιμνίου είπε πως η συμφωνία για ελεύθερους αιθέρες μεταξύ Κύπρου - Ρωσίας για τα επόμενα χρόνια είναι θετική εξέλιξη για το χειμερινό τουρισμό της ελεύθερης Αμμοχώστου.
 
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Πυρίλλης είπε ότι οι Δήμοι Παραλιμνίου και Αγίας Νάπας καταβάλλουν ήδη συντονισμένες προσπάθειες για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου κατά δυο τουλάχιστον μήνες, αρχής γενομένης από το 2014.
 
Καταβάλλονται ήδη προσπάθειες όπως η τουριστική περίοδος του επόμενου χρόνου αρχίσει από το Μάρτιο, αντί Απρίλιο, με απώτερο στόχο η περιοχή να παραμείνει ζωντανή μέχρι και το τέλος Νοεμβρίου, αντί μέχρι το τέλος Οκτωβρίου, δήλωσε.
 
Στην περιοχή του Πρωταρά αυτή την περίοδο παραμένει ανοικτό μόνο ένα ξενοδοχείο, το οποίο φιλοξενεί οργανωμένα γκρουπ Ρώσων τουριστών, ενώ σε ολόκληρη την κεντρική λεωφόρο δεν υπάρχει ούτε ένα κατάστημα ανοικτό.