Με νέα δεδομένα επιστρέφουν αύριο στα σχολεία οι μαθητές των Γυμνασίων, Λυκείων και Τεχνικών Σχολών. Θα πρέπει να έχουν εξασφαλίσει το μηναίο εισιτήριο αξίας 15 ευρώ, το οποίο και θα επιδεικνύουν στους οδηγούς των μαθητικών λεωφορείων.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του συνδέσμου γονέων Μέσης & Τεχνικής Εκπαίδευσης Στέφανο Στεφάνου αρκετοί από τους μαθητές αρνήθηκαν ή δεν κατόρθωσαν λόγω οικονομικών προβλήμάτων να εξασφαλίσουν εισιτήρια, με αποτέλεσμα αύριο να μην γνωρίζουν τι θα πράξουν.
Όπως δήλωσε στον ΑΝΤΕΝΝΑ ο Πρόεδρος Συνδέσμου Γονέων Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης "η μόνη επιλογή που εχουν αυτή την στιγμή είναι αύριο, δηλαδή το πρωί να αγοράσουν εισιτήρια μονής κατέυθυνσης απο τους οδηγούς των λεωφορείων / θα καταβάλουν το ποσό των 75 σεντ ανά διαδρομή.
Για το κόμιστρο που θα πρέπει να πληρώνουν οι μαθητές θα υπάρξει συνέντευξη τύπου την ερχόμενη Τετάρτη, κατά την οποία αναμένεται να εξαγγελθούν μέτρα αντίδρασης. Ως πρώτο μέτρο θα είναι η αποχή των μαθητών από την τρίτη διδακτική περίοδο και η ανάρτηση πανό σε σχολεία.
Ο κ. Στεφάνου είπε επίσης: "Οι γονείς τους δεν είναι σε θέση τους περισσότερους να τους εξασφαλίσουν αυτό το κονδύλι 15 ευρώ η 20 που χρειάζονται."
Από το μηνιαίο εισιτήριο των 15 ευρώ απαλλάσσονται οι μαθητές των οποίων οι οικογένειες τους είναι λήπτες βοηθήματος, ενώ οι πολύτεκνες οικογένειες με παιδια που φοιτούν στη μέση εκπαίδευση θα πληρώνουν μηνιαίος μόνον για τα δύο παιδιά.