Του Σωκράτη Ιωακείμ
Στο παλαιό ωράριο επέστρεψαν από σήμερα οι δημόσιοι υπάλληλοι. Ο διευθυντής του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης και Προσωπικού, Κύπρος Κυπριανού, μιλώντας στον ΑΝΤ1 εξήγησε γιατί επιστροφή στο παλαιό ωράριο αποτελούσε αδήριτη ανάγκη.
"Η επαναφορά του προηγούμενου ωραρίου έγινε μετά από αξιολόγηση των πρακτικών δυσκολιών που είχαμε σε σχέση με το προηγούμενο ωράριο και κυρίως τα παράπονα των πολιτών οι οποίοι επιθυμούσαν να εξυπηρετηθούν από το πρωί αντί στις 8 30 και 9 00".
Ο Κύπρος Κυπριανού είπε ακόμη ότι με την επιστροφή στο παλαιό ωράριο, μειώνεται το οικονομικό κόστος, αφού η Υπηρεσία δεν χρειάζεται να πληρώνει υπερωρίες:
"Οι οδηγίες που έχουμε από το Υπουργείο και τον Υπουργό Οικονομικών είναι να φροντίσουμε οι προϊστάμενοι σε όλα τα κυβερνητικά τμήματα να φροντίσουμε να εφαρμόσουμε απαράκλιτα το νέο ωράριο".
Με το νέο ωράριο όσοι δημόσιοι υπάλληλοι εισέρχονται στους χώρους εργασίας τους στις 7.30 το πρωί θα αποχωρούν στις 3 το απόγευμα και όσοι εισέρχονται στις 8. 30 θα αποχωρούν στις 4 το απόγευμα. Επιπρόσθετα στη Δημόσια Υπηρεσία εφαρμόζεται ενιαίο ωράριο, από τις 8 το πρωί μέχρι τις 3 το απόγευμα για εξυπηρέτηση του κοινού.
//www.youtube.com/watch?v=HEdE34AKee4