Το εξάμηνο στη Νομική Σχολή Αθηνών, με απόφαση των καθηγητών και της διοίκησής του, χάνεται. Ο νόμος, βέβαια, προβλέπει ότι η απόφαση αυτή πρέπει να επικυρωθεί από τη Σύγκλητο του Ιδρύματος, τα μέλη της οποίας τελούν ακόμη υπό παραίτηση.
Η διοίκηση της Σχολής κατά πλειοψηφία αποφάσισε όμως ότι ακόμη και αν δεν γίνει αποδεκτή η απόφασή της, το εξάμηνο και πάλι χάνεται, καθώς δεν θα επηρεαστεί η Σχολή από αντίθετη κρίση της διοίκησης του Ιδρύματος.
Κατά τη σημερινή συνεδρίαση κατατέθηκε και πρόταση να γίνουν μαζί τα δύο εξάμηνα συνεχόμενα και στη συνέχεια όλες οι εξετάσεις του έτους, κάτι που όμως τελικά καταψηφίστηκε.
Η διοίκηση της Νομικής Σχολής αποφάσισε ακόμη ότι προκειμένου να μη γελοιοποιηθεί το ελληνικό πανεπιστήμιο στο εξωτερικό, θα προχωρήσουν κανονικά όλα τα προγράμματα Erasmus (ξένων επισκεπτών φοιτητών) και θα δοθούν βαθμό σαν να μην έχει χαθεί το εξάμηνο στην περίπτωση αυτή.