Ο Πρωθυπουργός έκανε λόγο για ιστορική συμφωνία με τη Ρωσία και κάλεσε όλους να διερωτηθούν τι θα συνέβαινε στη χώρα αν δεν υπήρχε αυτή η κατάληξη.
"Τι θα ανέμενε την Ουκρανία χωρίς αυτή τη συμφωνία; η απάντηση είναι ξεκάθαρη, θα είχαμε πτώχευση και κατάρρευση της κοινωνίας μας", δήλωσε ο Πρωθυπουργός ενώπιον της Βουλής. Προειδοποίησε ακόμη ότι "η Κυβέρνηση δεν θα άφηνε κανέναν να προκαλέσει αποσταθεροποίηση της χώρας".