Όπως κατήγγειλε στην αστυνομία γυναίκα κυπριακής καταγωγής, μεταξύ των ωρών 16:10 με 17:10 σήμερα το απόγευμα άφησε το αυτοκίνητο της έξω από την εκκλησία για να πάει να εκκλησιαστεί.
Επιστρέφοντας, διαπίστωσε πως το παράθυρο του αυτοκινήτου της ήταν σπασμένο και πως μέσα απ' αυτό απουσίαζε η τσάντα της που περιείχε χρυσαφικά και το χρηματικό ποσό των 580 ευρώ, όλα συνολικής αξίας 4.680 ευρώ.