Με δύο 24ωρες απεργίες την Παρασκευή και τη Δευτέρα συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι διοικητικοί υπάλληλοι του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών ζητώντας να καθίσουν στο τραπέζι του διαλόγου με τον υπουργό Παιδείας με θεσμικές εγγυήσεις, όπως αναφέρουν και όχι με επιθέσεις αυταρχισμού.
Αντίθετα, το άνοιγμα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου τη Δευτέρα αποφάσισαν οι διοικητικοί υπάλληλοι. Σήμερα τα πανεπιστημιακά ιδρύματα θα είναι κλειστά εξαιτίας των μέτρων ασφαλείας για την επέτειο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, έτσι οι διοικητικοί θα ανοίξουν τις πύλες του Μετσόβιου της Δευτέρα.
Οι διοικητικοί υπάλληλοι του Μετσόβιου, θέλουν να συνεχιστεί ο διάλογος, με την επισήμανση ότι σε περίπτωση που δεν γίνουν πράξη οι δεσμεύσεις του υπουργού Παιδείας, θα προχωρήσουν ξανά σε κινητοποιήσεις.
Εν τω μεταξύ, ο πρύτανης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Θεοδόσης Πελεγρίνης καλείται τη Δευτέρα από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου να δώσει εξηγήσεις ως ύποπτος για τέλεση αξιόποινων πράξεων. Από την κατάθεση που θα δώσει ο πρύτανης αλλά και τις απαντήσεις του στις ερωτήσεις του εισαγγελέα, θα κριθεί, σε συνδυασμό και με άλλα στοιχεία της δικογραφίας, αν ο πρύτανης βρίσκεται αντιμέτωπος και με ποινικές ευθύνες εφόσον δεν βοήθησε στο να ανοίξουν τα πανεπιστήμια κι επομένως έχει διαπράξει αδικήματα.
Πάντως, τη στήριξη του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, για τις όλες τις ενέργειες στις οποίες έχει προβεί για την επίλυση της κρίσης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, έλαβε ο υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, στη συνάντηση που είχαν στο Μέγαρο Μαξίμου.