Σύμφωνα με πληροφορίες, η πυρκαγιά ξέσπασε σε διαμέρισμα του 4ου ορόφου σε πολυκατοικία στην Κ.Τούμπα και μέσα σε 40 λεπτά (18:45-19:25) ηλεκτρικές συσκευές και έπιπλα κάηκαν ολοσχερώς.
Κατά τις ίδιες πληροφορίες, όπως είπε στους πυροσβέστες η 45χρονη ένοικος, άναψε ένα κερί για φωτισμό και προκλήθηκε η φωτιά. Η γυναίκα κατάφερε να βγει από το διαμέρισμα και να καλέσει σε βοήθεια. Στο σημείο έσπευσαν 3 οχήματα με 12 άνδρες.
Πρόκειται για το τρίτο κρούσμα πυρκαγιάς σε κατοικία με κομμένο ρεύμα στη Θεσσαλονίκη.
Και σε αυτή τη περίπτωση, όπως είπε η ένοικος στους πυροσβέστες, στο σπίτι δεν υπήρχε ηλεκτρικό ρεύμα, καθώς ήταν κομμένο. Πρόκειται για το τρίτο κρούσμα πυρκαγιάς σε κατοικία με κομμένο ρεύμα στη Θεσσαλονίκη, ενώ προηγήθηκε ο θάνατος της 13χρονης Σάρα από τη Σερβία, που ζούσε με την 54χρονη μητέρα της σε δώμα πολυκατοικίας στην Ξηροκρήνη, από εισπνοή μονοξειδίου του άνθρακα που προκλήθηκε από αναμμένο μαγκάλι, καθώς και η φωτιά που προκλήθηκε -πιθανότατα από κερί- σε σπίτι στο Κορδελιό, με αποτέλεσμα να κινδυνεύσει μια οικογένεια.
Διαμαρτυρία πραγματοποιούν σήμερα, πολίτες και μέλη της Επιτροπής Δράσης Δυτικών Συνοικιών στα γραφεία της ΔΕΗ.
Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν σήμερα, πολίτες και μέλη της Επιτροπής Δράσης Δυτικών Συνοικιών στα γραφεία της ΔΕΗ στην οδό Αισώπου στο Κορδελιό.
"Μετά τον άδικο χαμό της 13χρονής μαθήτριας Σάρα, όλο και πληθαίνουν οι αναφορές συμπολιτών μας, που προσφεύγουν στην Επιτροπή Δράσης Δυτικών Συνοικιών και καταγγέλλουν ότι ζουν αυτοί και οι οικογένειες τους εδώ πολύ καιρό χωρίς ηλεκτρικό ρεύμα. Xωρίς κανένας να νοιαστεί για το πως επιβιώνουν οι άνθρωποι αυτοί, κάτω από αυτές τις άθλιες και μεσαιωνικές συνθήκες. Καλούμε όλους όσοι βιώνουν αυτές τις καταστάσεις, αλλά και όσοι μέσα από αυτές τις καταστάσεις-εικόνες καθρεφτίζουν το μέλλον τους, να αγωνιστούν μαζί μας. Για να μην υπάρχει κανένας και καμία στις γειτονιές μας που να περάσει τον χειμώνα χωρίς ρεύμα", αναφέρει στο κάλεσμά της η επιτροπή.