Σε ανακοίνωσή της, η ΠΟΕΔ αναφέρει πως το Συμβούλιο θα συνεδριάσει αμέσως μετά τη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, για αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της συνάντησης και λήψη τελικής απόφασης για την παραπέρα πορεία.
Η ΠΟΕΔ διευκρινίζει ότι σε περίπτωση αρνητικής αξιολόγησης των αποτελεσμάτων της συνάντησης με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, το Συμβούλιό της θα συζητήσει την κλιμάκωση των μέτρων.
Καλεί, ταυτόχρονα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού όπως ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς εταίρους και την κοινωνία για την πολιτική διαχείριση, σε σχέση με το εκπαιδευτικό προσωπικό για τη σχολική χρονιά 2014-2015.
Τονίζει ότι είναι με ιδιαίτερη ανησυχία που παρακολουθεί την υλοποίηση των μνημονιακών δεσμεύσεων, τη μελέτη για την αναδιάρθρωση της Δημόσιας Υπηρεσίας από την Παγκόσμια Τράπεζα, ιδιαίτερα από τη στιγμή που αυτό δεν λαμβάνει απαντήσεις σε ερωτήματα, που αφορούν τη διαχείριση της οικονομικής κρίσης.
Ικανοποιημένη η ΟΕΛΜΕΚ για τις συναντήσεις με τον πρόεδρο
Στο μεταξύ, ικανοποίηση εκφράζει η ΟΕΛΜΕΚ για τις συναντήσεις του Προέδρου Αναστασιάδη με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις
την Τρίτη 10 Δεκεμβρίου για τη συζήτηση του συστήματος διορισμού των εκπαιδευτικών.
Σε ανακοίνωσή της, η ΟΕΛΜΕΚ αναφέρει ότι η πρωτοβουλία του Προέδρου της Δημοκρατίας είναι προς τη σωστή κατεύθυνση και εκφράζει την πεποίθηση ότι είναι αποτέλεσμα των έντονων ανησυχιών που εξέφρασαν οι εκπαιδευτικές οργανώσεις ότι η υιοθέτηση της υπάρχουσας πρότασης του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού θα οδηγήσει στην ανεργία εκατοντάδες υπηρετούντες με διάφορα εργασιακά καθεστώτα σήμερα την εκπαίδευση.
« Ως γνωστό», αναφέρει η ανακοίνωση, «θέση της Οργάνωσης είναι ότι η εφαρμογή του οποιουδήποτε νέου συστήματος διορισμού στην εκπαίδευση θα πρέπει να κατοχυρώνει, με τη δημιουργία ξεχωριστού καταλόγου, τους συμβασιούχους, τους εκτάκτους και τους αντικαταστάτες με αναγνωρισμένη εκπαιδευτική προϋπηρεσία, τουλάχιστον δυο ετών μέχρι 31 Αυγούστου 2014».