1 τόνος πλαστικά καπάκια και μπουκάλια = €150-180. Ένα αναπηρικό αμαξίδιο κοστίζει €500-€1000 ευρώ. Άρα χρειάζονται μεγάλες ποσότητες.
"Τα πλαστικά καπάκια και τα πλαστικά μπουκάλια θα δοθούν σε εταιρεία ανακύκλωσης και με τα χρήματα που θα πάρουμε θα αγοράσουμε αναπηρικά αμαξίδια, ορθοπαιδικά είδη, τεχνικά μέλη, αναλώσιμα και άλλα είδη, που έχουν ανάγκη τα μέλη μας που δεν έχουν ασφάλιση ή δυνατότητα να τα προμηθευτούν. Τα χρήματα που δίνει η εταιρεία ανακύκλωσης για έναν τόνο πλαστικών μπουκαλιών και καπακιών είναι €150-180. Ένα αναπηρικό αμαξίδιο κοστίζει από 500 έως 1000 ευρώ. Άρα χρειάζονται μεγάλες ποσότητες", επισημαίνει ο πρόεδρος του παραρτήματος, Γιώργος Αυγουστίδης.
Μέλη του Συλλόγου συγκεντρώθηκαν σήμερα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, στη συμβολή των οδών Αριστοτέλους με Τσιμισκή, προκειμένου να παρουσιάσουν τη δράση τους και να ενημερώσουν το κοινό.
Όπως τόνισε ο κ Αυγουστίδης, η ιδέα για τη συλλογή πλαστικών καπακιών ξεκίνησε από τα Γιαννιτσά, στη συνέχεια επεκτάθηκε στη Λαμία και τώρα γίνεται και στη Θεσσαλονίκη.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε σήμερα η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Αναπήρων μπροστά στα γραφεία του ΕΟΠΥΥ στην Αριστοτέλους, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποίησε η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Αναπήρων μπροστά στα γραφεία του ΕΟΠΥΥ στην Αριστοτέλους, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία.
"Πετσοκόβουν μισθούς, συντάξεις, επιδόματα, στα ΚΕΠΑ κατακρεουργούν τα ποσοστά αναπηρίας για να μειώσουν τις παροχές γιατί γι' αυτούς οι ανάπηροι κοστίζουν. Τώρα ετοιμάζονται να μειώσουν στο μισό τα επιδόματα και τις συντάξεις αναπηρίας από το 2015, ενώ έχουν ως στόχο οι μισοί από μας να μείνουν τελείως χωρίς επίδομα ή σύνταξη, ώστε να παίρνουν ένα ελάχιστο βοήθημα μόνο όσοι κινδυνεύουν να πεθάνουν από την πείνα, είπε το μέλος της γραμματείας της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα Αναπήρων, Στέλιος Καζεπίδης.
Συνέχισε, λέγοντας: "Αυξάνουν τη συμμετοχή στα φάρμακα, κόβουν την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και όποιος δεν μπορεί να πληρώσει τα χαράτσι δεν μπορεί να ακολουθήσει τη θεραπεία του. Κλείνουν τα δημόσια νοσοκομεία, τμήματα και ιατρεία το ΕΟΠΥΥ, καταργούν την ειδική αγωγή".
Τέλος, ο Στέλιος Καζεπίδης, εξέφρασε την συμπαράσταση στους γιατρούς και στους υγειονομικούς του ΕΟΠΥΥ που απεργούν.