Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Της Ευγενίας Σέργη

 
Εντεκα χιλιάδες μαθητές που χρήζουν οικονομικής στήριξης θα λαμβάνουν από σήμερα και μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς δωρέαν σοκολατούχο γάλα μαζί με το πρόγευμα τους.
 
Από τις 11 χιλιάδες γαλατάκια τις 3 χιλιάδες θα παρέχει καθημερινά δωρεάν η εταιρεία Χαραλαμπίδης & Κρίστης, ενώ τα υπόλοιπα θα επιχορηγούνται και θα αγοράζονται από το Υπουργείο Παιδείας. 
 
Οπως ανέφερε ο διευθυντής δημοτικής εκπαίδευσης Ελπιδοφόρος Νεοκλέους στόχος είναι να έχουν όλοι οι μαθητές ολοκληρωμένο πρόγευμα:
 
"Κάθε παιδί που είναι άπορο να παίρνει εκτός από ένα σάντουιτς να παίρνει και ένα γαλατάκι κάθε μέρα.θα συνεχίσουμε μέχρι τον Ιούνιο έτσι ώστε να καλύψουν όλες τις ανάγκες των παιδιών ".
 
Σύμφωνα με τον κύριο Νεοκλέους το Υπουργείο έχει καθημερινή επικοινωνία με διάφορους φορείς με στόχο τη διατήρηση και επέκταση της βοήθειας που παρέχεται σε άπορους μαθητές.