Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Της Μαρίνας Χατζηκώστα
 
Τη διασφάλιση της εργασίας των συμβασιούχων και έκτακτων εκπαιδευτικών απαιτεί η ΟΕΛΜΕΚ η οποία αντιδρά για το νέο σύστημα διορισμού που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας. 
 
Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν ότι το νέο σύστημα δεν διασφαλίζει αυτές τις κατηγορίες των εκπαιδευτικών και αποφάσισε δίωρη στάση εργασίας στις 11 Δεκεμβρίου, οπότε και θα συγκληθεί το Συμβούλιο Παιδείας, και πικετοφορία στο προεδρικό μέγαρο. 
 
Όπως εξήγησε, μιλώντας στον ΑΝτ1, ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Θέμης Πολυβίου, καμία απόφαση δεν μπορεί να ληφθεί και κανένας διάλογος δεν μπορεί να γίνει, με τη στάση που τηρεί ο αρμόδιος Υπουργός. 
 
Παράλληλα η οργάνωση των εκπαιδευτικών Μέσης, μελετά τη λήψη περαιτέρω δυναμικών μέτρων. 
 
Οι ώρες που θα πραγματοποιηθεί η δίωρη στάση εργασίας της 11ης Δεκεμβρίου, θα ανακοινωθούν εντός της εβδομάδας.
 
 
 
Νωρίτερα.
 
Δίωρη στάση εργασίας και για τους καθηγητές στις 11 του Δεκέμβρη καθώς και πικετοφορία στο Συμβούλιο Παιδείας έξω από το Προεδρικό αποφλασισε η ΟΕΛΜΕΚ.
 
Η οργάνωση των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης μελετά και άλλα πιο δυναμικά μέτρα αναλόγως των αποφάσεων του Συμβουλίου Παιδείας. 
 
Στόχος, όπως δήλωσε στον ΑΝΤ1 ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Θέμης Πολυβίου, είναι να εκφράσουν τη διαμαρτυρία τους στην επιμονή του Υπουργού Παιδείας, ο οποίος όπως είπε ο κ. Πολυβίου, παρά το γεγονός ότι βρίσκουν σωστές και δίκαιες τις θέσεις της οργάνωσης, ότι πρέπει να κατοχυρωθούν αυτοί που επί τόσα χρόνια προσφέρουν στην εκπαίδευση, επιμένει με την εφαρμογή του συγκεκριμένου σχεδίου να αφήνει στο δρόμο εκατοντάδες οικογένειες. 
 
//www.youtube.com/watch?v=hEVi_rqMROA