Του Μαριου Αδαμου
Με λίγα λεπτά καθυστέρηση, άνοιξαν οι κάλπες για την ανάδειξη του νέου προέδρου του Δημοκρατικού Κόμματος. Έξω από τα πέντε εκλογικά κέντρα που λειτούργησαν στις επαρχίες της ελεύθερης Κύπρου, παρατηρήθηκε συνωστισμός και σχηματίστηκαν ουρές.
Μάλιστα δεν έλειψαν οι στιγμές έντασης και οι διαμαρτυρίες.
Ενδεικτικό της μεγάλης προσέλευσης ήταν το γεγονός ότι τις πρώτες τέσσερις ώρες της διαδικασίας, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Κεντρικής Εφορευτικής Επιτροπής του ΔΗΚΟ Φύτο Κωνσταντίνου, το ποσοστό μελών του ΔΗΚΟ που προσήλθε στις κάλπες για την ανάδειξη του νέου προέδρου του κόμματος ανήλθε στο 30 τοις εκατόν.
Δήλωση ΦΥΤΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Πρόεδρος Κεντρικής Εφορευτικής Επιτροπής ΔΗΚΟ: "Είναι γεγονός ότι η προσέλευση σε όλα τα εκλογικά κέντρα, παγκύπρια, είναι αθρόα και αναμένουμε αυτός ο αριθμός να αυξηθεί και μέχρι την ολοκλήρωση της ψηφοφορίας στις 18.00 θα είναι ακόμα περισσότερο αυξημένος ο αριθμός συμμετοχής"
Οι δυο διεκδικητές της προεδρίας του ΔΗΚΟ άσκησαν το εκλογικό του δικαίωμα στη Λευκωσία, συνοδευόμενοι από μέλη των οικογενειών τους.
Δήλωση ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΡΟΓΙΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΚΟ: "Είναι η ώρα της ατομικής κρίσης του καθενός, της συλλογικής ευθύνης για όλους. Της επιβεβαίωσης της ενότητάς μας και της θέλησής μας να συνεχίσουμε με ωριμότητα".
Δήλωση ΝΙΚΟΛΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΚΟ: "Είμαι βέβαιος και σίγουρος ότι η επόμενη μέρα θα βρει το Δημοκρατικό Κόμμα ενωμένο, δυνατό, διεκδικητικό και έτοιμο να πρωταγωνιστήσει ξανά"
Οι δυο υποψήφιοι επισκέφθηκαν εκλογικά κέντρα σε όλες τις επαρχίες .Οι δύο μονομάχοι Μάριος Καρογιάν και Νικόλας Παπαδόπουλος , λίγο πριν το μεσημέρι συναντήθηκαν στο εκλογικό κέντρο της Λεμεσού. Χαιρετήθηκαν και είχαν σύντομη συνομιλία μεταξύ τους.
Τα μέλη του ΔΗΚΟ εξέφρασαν τη βεβαιότητα ότι η επόμενη μέρα θα βρει το κόμμα ενωμένο και δυνατό.
Η εκλογική διαδικασία ήταν προγραμματισμένη ν’ ολοκληρωθεί στις έξι εντούτοις δόθηκε παράταση λόγω της προσέλευσης.