Με ουκρανικές και ευρωπαϊκές σημαίες στο χέρι και φωνάζοντας "Η Ουκρανία είναι η Ευρώπη", οι διαδηλωτές δημιούργησαν μια αλυσίδα από την πλατεία Ανεξαρτησίας στο κέντρο του Κιέβου προς τα δυτικά.
Περίπου 20.000 άνθρωποι, σύμφωνα με τους διοργανωτές, πήραν μέρος στην κινητοποίηση στη Λβιβ, κεντρική πόλη της δυτικής Ουκρανίας.
"Αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της Ουκρανίας θέλει να ενσωματωθεί στην Ευρώπη", δήλωσε ένας διαδηλωτής από τη Λβιβ.
Οι ευρωπαίοι ηγέτες απέτυχαν χθες Πέμπτη στη διάρκεια της συνόδου Ανατολικής Εταιρικής Σχέσης στο Βίλνιους να πείσουν τον Γιανουκόβιτς να υπογράψει μια συμφωνία σύνδεσης και ελεύθερου εμπορίου με την ΕΕ.