«Η Ελλάδα ξεπέρασε το grexit, τώρα είμαστε στο grecovery, αυτή είναι η νέα πραγματικότητα, εμείς είμαστε η κυβέρνηση του ευρώ» είπε με νόημα ο πρωθυπουργός της χώρας Αντώνης Σαμαράς, στο συνέδριο της Suddeutsche Zeitung και πρόσθεσε ότι δεν ξέρω καμία χώρα να θέλει να βγει από το ευρώ ξερώ όμως χώρες που θέλουν να ενταχθούν, ενώ επανέλαβε τη δέσμευση να συνεχίσει τις μεταρρυθμίσεις, υποστηρίζοντας ότι δεν χρειάζεται νέο πρόγραμμα διάσωσης.
«Συμμαζεύουμε πλέον αυτό το χάλι», σημείωσε αναφερόμενος στο ελληνικό χρέος και στην ανάγκη για τα πακέτα διάσωσης των τελευταίων ετών. «Πήγαμε πιο μακριά απ' όσο πίστευαν πολλοί ότι ήταν δυνατόν πριν από χρόνια. Πολλοί θεώρησαν ότι η Ελλάδα είναι χαμένη υπόθεση... όλο και περισσότεροι μιλούν για θεαματικό comeback», πρόσθεσε ο πρωθυπουργός.
«Υπάρχουν πολλά που πρέπει να γίνουν. Όμως τώρα μπορούμε να δούμε τουλάχιστον κάποιο φως στην άκρη του τούνελ», σημείωσε ο Αντώνης Σαμαράς κι εκτίμησε ότι η ύφεση έχει τελειώσει και σύντομα θα αρχίσει η οικονομική ανάκαμψη.
Η ομιλία του κ. Σαμαρά έκλεισε με το δυνατό και παρατεταμένο χειροκρότημα των ακροατών της εκδήλωσης πριν υποβληθεί σε μπαράζ ερωτήσεων από τους συντάκτες της εφημερίδας.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση για το αν ζήτησε χρόνο για την εφαρμογή του προγράμματος από την κ. Μέρκελ ο πρωθυπουργός απάντησε ότι «η Ελλάδα έκανε το καλύτερο δυνατό για να τιμήσει την υπογραφή της. Παραδέχθηκε ότι υπάρχουν προβλήματα στην διαπραγμάτευση με την τρόικα ωστόσο πρόθεση της κυβέρνησης είναι να κλείσει μέχρι το τέλος του χρόνου για να πάμε πολύ γρήγορα στο επόμενο στάδιο».
Αναφερόμενος στο εσωτερικό πολιτικό σκηνικό είπε ότι η δημοκρατία είναι ισχυρή και έχει όπλα για να αμύνεται έναντι των εχθρών της και έναντι του λαικισμού και του εξτρεμισμού. Έφερε σαν παράδειγμα την σύλληψη της ηγεσίας της Χρυσής Αυγής για να υποστηρίξει ότι αντιμετωπίζονται οι ακραίες συμπεριφορές που προσβάλλουν την δημοκρατία.
Ο πρωθυπουργός ρωτήθηκε αν θα πάει στην Βραζιλία για το μουντιάλ αφού η ελληνική ομάδα πέρασε στην τελική φάση και απάντησε ότι «θα εξαρτηθεί από το πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα, εφόσον έχω χρόνο θα πάω αφού είμαι οπαδός του ποδοσφαίρου».
Έκλεισε δε την ομιλία του, λέγοντας χαρακτηριστικά« η ελληνική ομάδα πέρασε στην τελική φάση αν και χωρίς τον Ρεχάγκελ».