Η κα Ευτέρπη Κουτζαμάνη κάλεσε στο γραφείο της τον πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών, Θεοδόση Πελεγρίνη για το θέμα της μη λειτουργίας των Πανεπιστημίων. Κατά τη συνάντηση η εισαγγελική λειτουργός ζήτησε από τον κ. Πελεγρίνη να πιέσει τους διοικητικούς υπαλλήλους να επιστρέψουν στην εργασία τους και να ανοίξουν τα Πανεπιστήμια.
Παράλληλα, με εντολή της προϊσταμένης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών, Παναγιώτας Φάκου, η διεύθυνση Κρατικής Ασφαλείας ανέλαβε να διερευνήσει αν η κινητοποίηση των διοικητικών υπαλλήλων στο Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών συνεχίζεται, παρά την επίδοση της απόφασης του Πρωτοδικείου με την οποία κηρύχθηκε παράνομη.
Παρ όλα αυτά, οι διοικητικοί υπάλληλοι συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους με νέα 48ωρη απεργία και ενώ ήδη δύο φορές η απεργία έχει κηρυχθεί παράνομη από το Πρωτοδικείο.
Εν τω μεταξύ, την παραίτησή τους υπέβαλαν στον πρύτανη του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης τα μέλη της Συγκλήτου του ιδρύματος, επικαλούμενα την αδυναμία του Ιδρύματος να λειτουργήσει εξαιτίας της διαθεσιμότητας, στην οποία τέθηκε τμήμα των διοικητικών υπαλλήλων του.
Εξάλλου, στο πανεπιστήμιο Πάτρας, όπως αποφασίστηκε από τη Σύγκλητό του, θα γίνουν οι εγγραφές των φοιτητών του την περίοδο από 25 Νοεμβρίου, έως 13 Δεκεμβρίου.
Και σαν να μην έφθαναν όλα αυτά, στον χορό των καταλήψεων μπαίνουν όλο και περισσότερα τμήματα, όπως το Φυσικό, το Μαθηματικό, το Χημικό, το Βιολογικό, το Παιδαγωγικό και της Πληροφορικής αλλά και η Νομική του Πανεπιστημίου Αθηνών.