Στην πολωνική πρωτεύουσα έχουν καταφθάσει διαδηλωτές από όλο τον κόσμο, για τη διεθνή διάσκεψη του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για την κλιματική αλλαγή.
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων διαμαρτυρίας, περίπου 20 ακτιβιστές της οικολογικής οργάνωσης Greenpeace ανέβηκαν τα ξημερώματα στην ταράτσα του υπουργείου Οικονομικών και κρέμασαν ένα τεράστιο πανό που έγραφε «Ποιος κυβερνά την Πολωνία; Η βιομηχανία άνθρακα ή ο λαός;»
Περιβαλλοντικές οργανώσεις αντιδρούν έντονα στην απόφαση των Πολωνών να φιλοξενήσουν ταυτόχρονα με τη Διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα και τη σύνοδο του Παγκοσμίου Οργανισμού Άνθρακα (WCA), δηλαδή της βιομηχανίας που ενοχοποιείται σε μεγάλο βαθμό για τις εκπομπές αερίων, οι οποίες ευθύνονται για το φαινόμενο του θερμοκηπίου.