Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Τα μέλη της Συγκλήτου του Ιδρύματος παρέδωσαν σήμερα έπειτα από επεισοδιακή συνεδρίασή τους, τις παραιτήσεις τους στον Πρύτανη Θεοδόση Πελεγρίνη.
 
Όπως αναφέρουν πληροφορίες από το Πανεπιστήμιο Αθηνών, αιτία για την παραίτηση των μελών της Συγκλήτου του Ιδρύματος, ήταν οι πρώτες πρόχειρες λίστες από το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) με τη μοριοδότηση των διοικητικών υπαλλήλων των οκτώ ΑΕΙ που μπαίνουν στο πρόγραμμα της διαθεσιμότητας, αλλά και ο φόβος επέμβασης της αστυνομίας στα κτίρια του πανεπιστημίου τις επόμενες ημέρες και εφόσον η απεργία συνεχισθεί.
 
 
 
 
 
 
 

Νωρίτερα σήμερα.
 
Σε εικοσιτετράωρη απεργία κατέρχονται από σήμερα οι διοικητικοί υπάλληλοι στα ελληνικά πανεπιστήμια. Συνεδριάζουν σήμερα οι υπάλληλοι του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Μετσόβιου.
 
Κρίσιμη ημέρα για τα πανεπιστήμια σήμερα καθώς συνεδριάζουν οι διοικητικοί υπάλληλοι του Πανεπιστημίου Αθηνών και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους.
 
Εν τω μεταξύ, 24ωρη απεργία κήρυξε η Ομοσπονδία Διοικητικών Υπαλλήλων των πανεπιστημίων.
 
Πάντως οι καθηγητές και των δύο πανεπιστημίων εμφανίζονται αποφασισμένοι να επιστρέψουν στα έδρανα, με την Σύγκλητο του Πανεπιστημίου Αθηνών  να έχει   ανακοινώσει  την πρόθεσή της  να ξεκινήσει τα μαθήματα από την Τρίτη.
 
Από την πλευρά του ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τόνισε ότι τα πανεπιστήμια θα ανοίξουν και ότι το εξάμηνο δεν έχει χαθεί.
 
Την  ίδια ώρα από το ΑΣΕΠ έχει ξεκινήσει η αποστολή των καταλόγων με τις διαθεσιμότητες των διοικητικών υπαλλήλων, ενώ το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση των πανεπιστημίων κατά της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τη διαθεσιμότητα.