Η 80χρονη γυναίκα ζούσε για αρκετούς μήνες "φυλακισμένη" στο σπίτι των κακοποιών της στην ανατολική Θεσσαλονίκη ώσπου οι Αρχές την εντόπισαν τελικά, εμφανώς υποσιτισμένη και με σαφή σημάδια ξυλοδαρμού στο κορμί της.
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε έπειτα από προ ημερών αναφορά, που έκαναν στην εισαγγελία πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, εκπρόσωποι της "Σχολής Τυφλών", της οποίας η ηλικιωμένη υπήρξε τρόφιμος, όταν διαπίστωσαν ότι τα ίχνη της είχαν χαθεί τον τελευταίο χρόνο.
Τότε δόθηκε εντολή από την εισαγγελία να διερευνηθεί η αναφορά, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει άμεσα έρευνα για τον εντοπισμό τής εξαφανισθείσας γυναίκας.
Η έρευνα των αστυνομικών αρχών οδήγησε στους συγγενείς της τυφλής γυναίκας κι όπως διαπιστώθηκε πίσω από την μυστηριώδη εξαφάνισή της κρύβονταν η αδελφή της και ο γιος της τελευταίας.
Η άτυχη ηλικιωμένη βρέθηκε σε άθλια κατάσταση και μεταφέρθηκε για νοσηλεία σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δράστες προσέφεραν φαγητό στην 80χρονη μια φορά στις τρεις μέρες, ενώ της είχαν αποσπάσει την αστυνομική της ταυτότητα και το βιβλιάριο καταθέσεων, προκειμένου να ξαφρίσουν τους τραπεζικούς της λογαριασμούς.
Οι δράστες συνελήφθησαν με την αυτόφωρη διαδικασία και αναμένεται να οδηγηθούν στις εισαγγελικές αρχές.