Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Του Θησέα Ιωάννου

 
Παρελθόν στις ληστείες χρυσοχοείων είχαν τελικά οι δύο άντρες και η μια γυναίκα, από το Ιράν, οι οποίοι συνελήφθησαν χθες το πρωί, ύστερα από μια ακόμα ληστεία στο κέντρο της Λεμεσού, αλλά και την επεισοδιακή καταδίωξη τους. 
 
Σύμφωνα με τον Εκπρόσωπο της Αστυνομίας, Ανδρέα Αγγελίδη, οι τρεις συλληφθέντες παραδέχθηκαν κατά την ανάκριση, χθες στην αστυνομική διεύθυνση Λεμεσού, ότι κρύβονταν πίσω από ληστεία που διαπράχθηκε στις έξι Σεπτεμβρίου στην Αγία Νάπα. 
 
Οι τρεις Ιρανοί, οι οποίοι, σύμφωνα με τους ανακριτές, δεν ανήκουν τελικά στη συμμορία Ροζ Πάνθηρες, οδηγήθηκαν το πρωί ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λεμεσού, το οποίο διέταξε την κράτηση τους για οκτώ ημέρες. 
 
Οι αρχές ερευνούν κατά πόσο όπλο που βρέθηκε στην τσάντα που άφησαν οι τρεις στο χρυσοχοείο φεύγοντας, έχει παρελθόν, ενώ στο μικροσκόπιο βρίσκονται και οι συνθήκες υπό τις οποίες εκπυρσοκρότησε το όπλο του αστυνομικού, ενώ πάλευε με έναν από τους ληστές, ο οποίος και προσπάθησε να το αρπάξει. 
 
Συγχαρητήρια στους δύο αστυνομικούς, οι οποίοι περιπολούσαν στην περιοχή κατά τη διάπραξη της ληστείας, και χάρη στην αντίδραση των οποίων συνελήφθησαν οι δράστες, εξέφρασε ο Υπουργός Δημοσίας Τάξεως:
 
"Θέλω να συγχαρώ τους δύο αστυνομικούς οι οποίοι πράγματι ενέργησαν ως αστυνομικοί στο πλαίσιο των καθηκόντων τους . Και αυτά τα συγχαρητήρια αξίζουν και στους δύο αστυνομικούς και σε όποιο αστυνομικό ενεργήσει παρόμοια". 
 
Και η ανεξάρτητη αρχή διερεύνησης παραπόνων κατά της αστυνομίας συνεχάρη, με ανακοίνωσή της, τους δύο αστυνομικούς, ιδιαίτερα για την αυταπάρνηση και τον ζήλο προς το καθήκον που επέδειξαν. 
 
Τέτοιες ενέργειες, αναφέρεται, προάγουν την εμπιστοσύνη του κοινού προς την αστυνομία σε ότι αφορά την προστασία της ζωής και της περιουσίας τους.