Τα δύο ανήλικα αγόρια, που συνελήφθησαν από τις αρχές, φέρεται ότι σκότωσαν το άτυχο αγόρι με μαχαίρια στα νοτιοανατολικά της χώρας.
Ο φόνος διεπράχθη την Τρίτη και το πτώμα εντοπίστηκε το βράδυ της ίδιας ημέρας από έναν γείτονα σε μια δεξαμενή βάθους τριών μέτρων δίπλα σε ένα εγκαταλειμμένο σπίτι.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι δύο φερόμενοι ως δράστες είχαν προσκαλέσει το θύμα τους για κυνήγι. Ίσως αυτή να ήταν η ευκαιρία που έψαχνε ο 14χρονος, ο οποίος φέρεται να είχε εκφράσει το μίσος του για τον 11χρονο.
Ο άτυχος νεαρός φαίνεται ότι πήδηξε στη δεξαμενή για να γλιτώσει την επίθεση των δύο συνομηλίκων του αλλά εκείνοι τον τράβηξαν έξω για να τον ξυλοκοπήσουν μέχρι θανάτου. Ανενόχλητοι, επέστρεψαν στη γειτονιά τους για να παίξουν ποδόσφαιρο με φίλους τους.
Αστυνομικοί, που δήλωσαν σοκαρισμένοι τόσο από το έγκλημα όσο και από το σχεδιασμό του, είπαν ότι οι δράστες σκόπευαν να κατηγορήσουν το θύμα τους ότι επιτέθηκε στην 5χρονη αδελφή του ενός από τους δύο και ότι αυτοί τον σκότωσαν υπερασπιζόμενοι το κορίτσι. Η μικρή ωστόσο, που ήταν παρούσα στην επίθεση και τη δολοφονία, αποκάλυψε τα πάντα στις αρχές.