Στην εξέδρα των επισήμων βρέθηκε και ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δ. Αβραμόπουλος, που παρακολούθησε την εντυπωσιακή παρέλαση στην οποία μετείχαν μετά από αρκετά χρόνια και άρματα μάχης, ενώ πέταξαν και πολεμικά αεροσκάφη και ελικόπτερα.
Τα μέτρα ασφαλείας ήταν δρακόντεια και σε απόσταση 200 μ. εκατέρωθεν της εξέδρας των επισήμων και απέναντι αυτής δεν επιτρεπόταν η παρουσία κόσμου ενώ η είσοδος στην εν λόγω περιοχή γινόταν μόνον με ειδική πρόσκληση και ύστερα από διπλό έλεγχο.
Η παρουσία της Αστυνομίας ήταν έντονη και είχαν τοποθετηθεί μεταλλικά κιγκλιδώματα κατά μήκος της Λεωφ.Μεγάλου Αλεξάνδρου όπου γίνεται η παρέλαση.