Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ένα ζευγάρι Βουλγάρων Ρομά ανακρίθηκε σήμερα από την αστυνομία, η οποία υποψιάζεται πως πρόκειται για τους γονείς της μικρής Μαρίας, του ξανθού κοριτσιού που ανακαλύφθηκε σ' ένα καταυλισμό των Ρομά στην Ελλάδα, αναφέρουν βουλγαρικά μέσα ενημέρωσης.
 
Η αστυνομία αρνήθηκε να κάνει οποιοδήποτε σχόλιο για την ανάκριση αυτή, η οποία διεξήχθη, σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης, στην πόλη Γκούρκοβο (κεντρική Βουλγαρία).
 
Ένα από τα παιδιά του ζευγαριού, της Σάσας και του Ατανάς Ρούσεφ, δήλωσε προς τους δημοσιογράφους στο Νικολάεβο, όπου ζει η οικογένεια, ότι η μητέρα του αναγνώρισε την Μαρία βλέποντάς την στην τηλεόραση, μετέδωσε η δημόσια ραδιοτηλεόραση.
 
Ο αδελφός του Ατάνας Ρούσεφ, ο Άνγκελ, επιβεβαίωσε ότι η Σάσα είχε "εγκαταλείψει ένα παιδί στην Ελλάδα επειδή δεν είχε χρήματα ούτε χαρτιά ταυτότητας". Η τηλεόραση έδειξε πολύ ξανθά παιδιά -κυρίως τον Ίσους, ηλικίας 15 ετών, και ένα άλλο περίπου δύο ετών- στο φτωχό γκέτο των Ρομά στο Νικολάεβο.
 
Ο Ίσους, τον οποίο επικαλούνται τα πρακτορεία ειδήσεων, δήλωσε επίσης πως η μητέρα του είχε εγκαταλείψει την Μαρία επειδή δεν είχε χρήματα για να επιστρέψει. Οι γείτονες των Ρούσεφ επιβεβαίωσαν επίσης πως η οικογένεια είχε πάει στην Ελλάδα. Ορισμένοι υποστήριξαν πως η μητέρα πούλησε το παιδί της για 500 λέβα (250 ευρώ). 
 
Οικογένεια Ρομά στη Βουλγαρία
 
Όπως αναφέρεται στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας «Τρουντ», που επικαλείται ανεπίσημες πληροφορίες, το ανδρόγυνο των Ρομά ζει στο Νικολάεβο τα τελευαταία 7 με 10 χρόνια, ενώ σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες και άλλα δύο από τα παιδιά τους μοιάζουν με τη Μαρία.
 
«Ο αδερφός του πατέρα της Μαρίας, το όνομα του οποίου είναι Άγγελ, αποκάλυψε στην εφημερίδα λεπτομέρειες γύρω από την υιοθέτησή της. Όπως ισχυρίζεται, η μικρή γεννήθηκε στην Ελλάδα, όταν οι δύο γονείς της δούλευαν σε συγκομιδή ελιών και πορτοκαλιών. Οι γονείς άφησαν όμως, το μωρό τους στην Ελλάδα, επειδή δεν κατάφεραν να εξασφαλίσουν τα απαιτούμενα έγγραφα, προκειμένου να επιστρέψουν μαζί του στη Βουλγαρία. Το μεγαλύτερο παιδί της οικογένειας, ωστόσο, διηγήθηκε στο τηλεοπτικό κανάλι "BTV", ότι οι γονείς πήραν λεφτά για τη Μαρία», προστίθεται στο ρεπορτάζ.
 
Πάντως, σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, η ίδια η μητέρα αρνήθηκε να πει σήμερα σε ποιόν άφησε το παιδί της στην Ελλάδα. «Έγινε πριν πολλά χρόνια», ήταν οι μοναδικές λέξεις που είπε η Σάσκα Ρούσεβα στους εκπροσώπους του βουλγαρικού Τύπου, προτού μπει στο αστυνομικό περιπολικό που μετέφερε την ίδια και τον άνδρα της σε άγνωστη κατεύθυνση για ανάκριση, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα.
 
Πάντως, εκπρόσωπος της αρμόδιας υπηρεσίας δίωξης εγκλήματος του υπουργείου, μιλώντας στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, δεν επιβεβαίωσε τις παραπάνω πληροφορίες και αρνήθηκε να κάνει την παραμικρή αναφορά γύρω από την υπόθεση, ενώ, μέχρι στιγμής, δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση από τη Γενική Διεύθυνση Δίωξης του Οργανωμένου Εγκλήματος. 
 
Πάντως, αν αληθεύουν τα παραπάνω δημοσιεύματα, πολύ σύντομα θα διενεργηθεί έλεγχος DNA, ώστε να αποδειχθεί αν πρόκειται πράγματι για τους φυσικούς γονείς της μικρής Μαρίας, ενώ στη γειτονιά των Ρομά στο Νικολάεβο λένε, ότι γνωρίζουν το ανδρόγυνο εδώ και πολλά χρόνια αλλά ποτέ δεν έχουν δει τη μικρή Μαρία.
 
Πάντως, όπως αναφέρεται, ο Ατανάς είχε φυλακιστεί για κλοπές και ξυλοδαρμό, ενώ η Σάσκα τον είχε χωρίσει όταν μπήκε σε ψυχιατρική κλινική για νοσηλεία, όπως αναφέρεται.