Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Χθες το βράδυ από το βήμα της Ολομέλειας της Βουλής των Ελλήνων ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας, Κ. Αρβανιτόπουλος, ζήτησε να ανοίξουν τα Πανεπιστήμια και να απογραφούν οι διοικητικοί, οι οποίοι σε διαφορετικοί περίπτωση με βάση και την τροπολογία που ψηφίστηκε θα τεθούν σε αργία αυτομάτως.