Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Της Μαρίνας Χατζηκώστα
 
Μύρισε όντως χειμώνας τις προηγούμενες μέρες, όμως ακόμη δεν μας κάνει τη χάρη και παρά το ότι βρισκόμαστε στα μέσα Οκτωβρίου, η θερμοκρασία ανεβαίνει και ο καιρός καθίσταται αίθριος. 
 
Οι υψηλές θερμοκρασίες για την εποχή που διανύουμε είναι φυσιολογικές, σύμφωνα με τον λειτουργό Μετεωρολογίας, Ματθαίο Παπαδάκη, ο οποίος εξήγησε παράλληλα πως οι προβλέψεις που θέλουν την Ευρώπη να διανύει φέτος τους ψυχρότερους χειμώνες της δεκαετίας, δεν επιβεβαιώνονται. 
 
Παράλληλα τις επόμενες μέρες δεν προβλέπονται καθόλου βροχές.