Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ο μάρτυρας, ο οποίος κρατείται στις φυλακές για οικονομικής φύσης αδικήματα, δήλωσε πρώην μέλος της οργάνωσης σε περιοχή των νοτίων προαστίων και ζήτησε ο ίδιος να καταθέσει στους ανακριτές. Είπε πως έφυγε από τη Χρυσή Αυγή, μετά από διαμάχη του με τον βουλευτή Ηλία Παναγιώταρο και υποστηρίζει ότι έδωσε πληροφορίες, πέραν από τον οπλισμό και για πιθανή διασύνδεση μελών της Χρυσής Αυγής με βομβιστικές επιθέσεις.
 
«Κατέθεσα επώνυμα και όχι ανώνυμα, ότι έχω μπει σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων.  Τους έδωσα κατεύθυνση για να βρούνε όπλα και άλλα πράγματα (…) και μιλήσαμε για κάποια πράγματα για βομβιστικές ενέργειες. Υπήρχε μία συνεργασία σκέψεων και κάποιων γεγονότων που έχουνε συντελεστεί στο παρελθόν για να συνδυαστούνε με αυτά που συμβαίνουν σήμερα. Δεν μιλάμε για βαρύ οπλισμό, μιλάμε απλά για πιστόλια», είπε ο μάρτυρας στο «STAR».
 
Στην κατάθεση του ο μάρτυρας υποστηρίζει πως είχε ενημερώσει τα κεντρικά της οργάνωσης για προβλήματα που είχαν ανακύψει με τον πυρήνα της Νίκαιας. Παράλληλα δήλωσε ότι κατέθεσε στοιχεία και για το πειθαρχικό όργανο που λειτουργούσε για εκείνους που παρέβαιναν τους κανόνες της οργάνωσης. Όπως ανέφερε, «το πειθαρχικό ήταν ο Παναγιώταρος, ο Λαγός και ο Γερμενής».