Το νομοσχέδιο που κατέθεσε το Υπουργείο Εσωτερικών Ρυθμίζει με ασφαλιστικές δικλείδες τη διενέργεια εράνων έτσι ώστε να αποκλείονται παράνομοι και παραπλανητικοί έρανοι.
Οι διοργανωτές θα πρέπει να λαμβάνουν άδεια από την Αρχή Αδειών, να υποβάλλουν τα ακριβή έσοδα και έξοδα τα οποία θα ελέγχονται απο τον υπουργό Εσωτερικών.
Εάν το εγκρίνει ο υπουργός Εσωτερικών θα επιτρέπεται η χρήση ερανιστών, επ' αμοιβή. Για το συγκεκριμένο θέμα οι βουλευτές ζήτησαν εξηγήσεις και κάλεσαν την αρμόδια υπηρεσία να εισάγει πρόνοια ώστε να υπάρχει ανώτερη αμοιβή.