Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Του Κυριάκου Πομηλορίδη

Την πρώτη Δεκεμβρίου τα μέλη του ΔΗΚΟ θα προσέλθουν στις κάλπες αποκλειστικά για την εκλογή του νέου προέδρου του κόμματος.

Αυτό αποφάσισε το πρωί η Κεντρική Επιτροπή του ΔΗΚΟ, μετά από εισήγηση-έκπληξη του Οργανωτικού Γραμματέα του Κόμματος Φύτου Κωνσταντίνου, η οποία ας σημειωθεί, υπερψηφίστηκε και από τους δύο μνηστήρες της προεδρίας, Μάριο Καρογιάν και Νικόλα Παπαδόπουλο.

Οι αρχαιρεσίες για τα υπόλοιπα κεντρικά και επαρχιακά αξιώματα θα πρέπει, με βάση την πρόταση, να πραγματοποιηθούν εντός τριών μηνών.

Οι υπόλοιπες καταστατικές αλλαγές που θα προωθηθούν στο καταστατικό συνέδριο του κόμματος προνοούν ότι :

1ον - το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι θα έχουν όλα τα μέλη του Κόμματος που είναι εγγεγραμμένα στο Κεντρικό Μητρώο του κόμματος τουλάχιστον 9 μήνες πριν τη διεξαγωγή των εκλογικών διαδικασιών, πρόνοια η οποία θα ισχύσει μετά τις επικείμενες εκλογικές διαδικασίες.

2ον - Τα μέλη της Κεντρικής Επιτροπής που αναλογούν σε κάθε επαρχία θα εκλέγονται από τα μέλη της οικείας επαρχιακής οργάνωσης.

Και 3ον - Διεύρυνση του Εκτελεστικού Γραφείου, με τη συμμετοχή και των μελών της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, των Πρόεδρων των Επαρχιακών Επιτροπών και του Οικονομικού Διαχειριστή του Κόμματος.

Στόχος των αλλαγών, όπως υπέδειξε στην τοποθέτηση του ο πρόεδρος του Κόμματος είναι η βελτίωση των δομών του κόμματος και η εμβάθυνση της εσωτερικής δημοκρατίας.

Στην επόμενη μέρα των εκλογών αναφέρθηκε και ο υποψήφιος για την προεδρία του κόμματος Νικόλας Παπαδόπουλος.

Την εκτίμηση ότι το ΔΗΚΟ θα βγει πιο ενισχυμένο από τις εκλογικές του διεργασίες εξέφρασε και η βουλευτής του κόμματος Αθηνά Κυριακίδου.

Η Κεντρική Επιτροπή συμφώνησε όπως ενσωματωθεί στο Καταστατικό πρόνοια για εφαρμογή του Πόθεν Εσχες, καθώς και πρόνοια για υλοποίηση της αρχής της κοινωνικής λογοδοσίας και της διαφάνειας.