Σύμφωνα με πληροφορίες, ο επικεφαλής της Χρυσής Αυγής θα υποστηρίξει ότι η δίωξή του είναι πολιτική, ότι λυπάται για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, ότι καταδικάζει τη βία απ’ όπου κι αν προέρχεται, ότι δεν γνωρίζει αν κάποια μέλη της ΧΑ είχαν παραβατική συμπεριφορά, ότι η Χρυσή Αυγή είχε μόνο κοινοβουλευτική δράση και ότι ο ίδιος δεν είναι οπαδός των ναζί.
Παράλληλα με τον Ν. Μιχαλολιάκο, στην οδό Ευελπίδων μετήχθησαν άλλα πέντε μέλη της οργάνωσης. Όλοι οι μεταχθέντες έτυχαν υποδοχής από υποστηρικτές της ΧΑ, που συγκεντρώθηκαν στον χώρο, φωνάζοντας «αίμα, τιμή Χρυσή Αυγή». Στους συγκεντρωμένους βρέθηκαν και οι βουλευτές του κόμματος, που αφέθηκαν το πρωί ελεύθεροι, ενώ στην περιοχή των δικαστηρίων βρίσκεται ισχυρή αστυνομική δύναμη.
Εν τω μεταξύ, προφυλακιστέα κρίθηκε η ανθυπαστυνόμος που υπηρετούσε στον Πειραιά και κατηγορείται για ένταξη σε εγκληματική οργάνωση, μετά την απολογία της στον ανακριτή της υπόθεσης της Χρυσής Αυγής.
Επίσης, ελεύθεροι αφέθηκαν μετά τις απολογίες τους στον ανακριτή της υπόθεσης για τη Χρυσή Αυγή άλλοι τέσσερις κατηγορούμενοι για ένταξη σε εγκληματική οργάνωση. Σε τρεις εξ αυτών επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι, ενώ η σύντροφος του προφυλακισμένου βουλευτή, Γιάννη Λαγού, αφέθηκε ελεύθερη χωρίς κανέναν περιοριστικό όρο.
Νωρίς το πρωί και μετά από τις μαραθώνιες απολογίες τους αφέθησαν ελεύθεροι ο Ηλίας Κασιδιάρης, ο Ηλίας Παναγιώταρος και ο Νίκος Μίχος, ενώ προφυλακιστέος κρίθηκε ο Γιάννης Λαγός, ο οποίος αναμένεται να οδηγηθεί στις φυλακές Κορυδαλλού, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, το αργότερο μέχρι το πρωί της Πέμπτης.
Αναχωρώντας ελεύθεροι από την Ευελπίδων οι τρεις βουλευτές της Χρυσής Αυγής εμφανίστηκαν επιθετικοί απέναντι στους δημοσιογράφους φωνάζοντας συνθήματα και κλωτσώντας φωτορεπόρτερ. Ωστόσο έγκυροι δικαστικοί κύκλοι τονίζουν ότι οι τρεις βουλευτές δεν απώλεσαν την ιδιότητα του κατηγορουμένου στην υπόθεση της εγκληματικής οργάνωσης, καθώς η διερεύνηση των στοιχείων συνεχίζεται.
Συγχαρητήρια στη Δικαιοσύνη γιατί έλαβε την απόφαση να μην προφυλακίσει τους εντολείς του Ηλία Κασιδιάρη και Ηλία Παναγιώταρο, ενώ υπήρχε φορτισμένο κλίμα, ακόμη και «δηλώσεις που φερόταν να έχει κάνει ο πρωθυπουργός» έδωσε ο δικηγόρος Παύλος Σαράκης.
Με αμηχανία σχολιάζουν τόσο η κυβέρνηση όσο και τα υπόλοιπα κόμματα την απόφαση να αφεθούν ελεύθεροι οι τρεις βουλευτές της Χρυσής Αυγής, στη Βουλή «υποδέχθηκαν» μουδιασμένα την απόφαση, ενώ «παγωμένη» παρακολουθεί τις εξελίξεις και η διεθνής κοινή γνώμη.
Το μεσημέρι ακόμη τέσσερις κατηγορούμενοι για ένταξη σε εγκληματική ομάδα αφέθηκαν ελεύθεροι μετά τις απολογίες τους ενώπιον των ανακριτών της υπόθεσης της Χρυσής Αυγής. Και στους τέσσερις επιβλήθηκαν οι όροι της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα και της υποχρεωτικής εμφάνισης ανά τακτά διαστήματα στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής τους.
Μεταξύ των κατηγορουμένων αυτών είναι και πρόσωπο που σύμφωνα με τα στοιχεία της δικογραφίας, το κινητό του τηλέφωνο βρέθηκε στο αυτοκίνητο του Γιώργου Ρουπακιά, όταν συνελήφθη για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.
Την ίδια ώρα συνεχίζονται οι έρευνες των αρχών στο πλαίσιο των οποίων γίνονται συλλήψεις, ενώ στο φως έρχονται και οι αποκαλυπτικές συνομιλίες του Γιάννη Λαγού, ο οποίος φέρεται να ενημέρωσε για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα τον Νίκο Μιχαλολιάκο το μοιραίο βράδυ.
//www.youtube.com/watch?v=eZxYSqlsQCk