Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Αιχμές κατά της ομάδας ΔΙΑΣ άφησε σύμφωνα με πληροφορίες η κοπέλα του Παύλου Φύσσα, η οποία έφθασε στα δικαστήρια Πειραιά για να καταθέσει.

Όπως φέρεται να είπε, η ομάδα ΔΙΑΣ ήταν παρούσα στο περιστατικό και δεν έκανε τίποτα, ενώ σύμφωνα με την ίδια, θα μπορούσε να έχει αποτρέψει τη δολοφονία.

Σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύουν ελληνικά ΜΜΕ, η κοπέλα είπε στον ανακριτική ότι μπορεί να αναγνωρίσει άτομα. Την ώρα της δολοφονίας ,όπως φέρεται να είπε, βρισκόταν στο απέναντι πεζοδρόμιο και είδε τη συνέβη.

Ακόμη, σύμφωνα με πληροφορίες, ανέφερε ότι ο Παύλος Φύσσας δεν της είχε πει ότι δεχόταν απειλές.

Υπενθυμίζεται ότι η κοπέλα ήταν παρούσα στο περιστατικό και μάλιστα ο 34χρονος άφησε την τελευταία του πνοή στα χέρια της.