Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε μια από τις τηλεφωνικές επαφές που είχε ο πρώην οδηγός του Ν. Μιχαλολιάκου ακούγεται να συνομιλεί με άλλο μέλος της Χρυσής Αυγής και μαζί να καθυβρίζουν τον νεκρό Παύλο Φύσσα λίγα 24ωρα μετά τη δολοφονία του

Ο διάλογος των δύο μελών της Χρυσής Αυγής για τον Παύλο Φύσσα:

Α: Ναι, τώρα έχουν σε ένα βίντεο τον Μπαρμπαρούση που χορεύει

Β: Ναι, και ρίχνει πιστολιές

Α: Όχι, όχι και τον σχολιάζει ο Φύσσας, ο συγχωρεμένος

Β: Ο Φύσσας; Πως τον σχολιάζει; Από τον Ουρανό;

Α:Ε από, ε σε μια εκπομπή που κάνανε και καλά σατιρική όπως είναι το Ράδιο Αρβύλα

Β: Ο Φύσας έκανε εκπομπή;

Α: Ε, έτσι δείχνει. Στην τηλεόραση, στο ίντερνετ δεν ξέρω.

Β:Ε τώρα θα κάνει από τον παράδεισο εκπομπή

Α: Ε τώρα ναι, αυτό θα έλεγα και “γω. Του βάλανε κάτι τραγούδια να πούμε στη φόρα που έλεγε φασίστες σας γ..ώ,  σφαχτ” τους, κατούρα τους στα μούτρα και θαψτους και κάτι τέτοια.

Β; Ε, εντάξει τον θάψαν αυτόν

Α: ΧαΧα το ξέρω, αυτό είπα και γω

Β: Ε βέβαια βρε μαλάκα,  , σε ξύλο ήτανε πάνω. Σε συμπλοκή ήταν το μ…ί. Σε συμπλοκή βρέθηκε.

Α: Ρε π….η μου εντάξει, τα έχουν… Τα παρουσιάζουν όπως θέλουν τα αρ…α οι δημοσιογράφοι είναι τα μεγαλύτερα μ……α.

Β: Μ….α, μακάρι άμα υπάρχει Θεός να μας βοηθήσει και να μας δώσει δύναμη να αντέξουμε και να έρθει μια ώρα ρε φίλε που θα λογαριαστούμε με όλους όπως πρέπει.