Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το απόγευμα ο Υπουργός Εξωτερικών συμμετείχε στην Υπουργική Διάσκεψη των Φίλων του Συριακού Λαού την οποία οργάνωσε η Γαλλία στα Ηνωμένα Έθνη, με σκοπό όπως ο Συριακός Εθνικός Συνασπισμός παρουσιάσει το όραμα του για το μέλλον της Συρίας και διεξαχθεί μια συζήτηση για την επανεκκίνηση της πολιτικής διαδικασίας.

Νωρίς το βράδυ ο Υπουργός Εξωτερικών παρακάθισε στο Διατλαντικό Δείπνο της ΕΕ με τις ΗΠΑ.

Ο κ. Κασουλίδης αναχώρησε αργά το βράδυ της Πέμπτης για την Ουάσιγκτον, όπου σήμερατο πρωί θα συνοδεύσει τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας στη συνάντηση του με τον Αμερικανό Αντιπρόεδρο Τζο Μπάιντεν.