Όπως ανέφερε πηγή του υπουργείου Εξωτερικών, ο κ. Κασουλίδης είπε στον κ. Έλιασον πως είναι ανάγκη οι δύο διαπραγματευτές για να προετοιμάσουν όπως πρέπει τη συνάντηση των δύο ηγετών, να διαπραγματευτούν ένα κείμενο διακήρυξης και να συμφωνήσουν τη μεθοδολογία πάνω στην οποία θα γίνουν οι συζητήσεις από εδώ και εμπρός, για μια ολιστική προσέγγιση και όχι με ατέρμονες συζητήσεις πάνω σε θέματα διακυβέρνησης.
Ο κ. Κασουλίδης εξήγησε ότι πρέπει να γίνονται παράλληλα προσπάθειες για ενίσχυση των διαπραγματεύσεων με τα εξής τρία σημαντικά στοιχεία:
α) με την απευθείας διαπραγμάτευση μεταξύ του διαπραγματευτή και Τουρκίας
β) με την προώθηση της πρότασης για την Αμμόχωστο και
γ) την αναβάθμιση της εκπροσώπησης της ΕΕ στις συνομιλίες.
Ο κ. Κασουλίδης συμμετείχε τη Δευτέρα σε Υπουργική Συνάντηση της Γαλλοφωνίας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 68ης Συνόδου της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ με θέμα τη διαχείριση κρίσεων και συγκρούσεις στο χώρο της Γαλλοφωνίας, την οποία συγκάλεσε ο Υπουργός Εξωτερικών του Κονγκό υπό την ιδιότητα του Προέδρου της Υπουργικής Συνόδου των γαλλόφωνων κρατών. Ο Υπουργός Εξωτερικών σε τοποθέτηση του στη διάρκεια της συνάντησης έκανε ιδιαίτερη αναφορά στις καταστάσεις στο Μάλι, Αίγυπτο, Λίβανο και Κονγκό.
Ο υπουργός Εξωτερικών συναντήθηκε επίσης με την Αμερικανο-εβραϊκή Επιτροπή (American Jewish Committee). Στη συνομιλία του ο υπουργός Εξωτερικών εξήγησε τη νέα πολιτική της Κύπρου στην περιοχή. Αναφέρθηκε επίσης στις σχέσεις Κύπρου- Ισραήλ.
Αργότερα το απόγευμα ο κ. Κασουλίδης συναντήθηκε με τον Αμερικανό βοηθό Υφυπουργό Ενέργειας (Deputy Assistant Secretary for Energy Diplomacy) Amos Hochstein μετά από αίτημα του τελευταίου, με τον οποίο συζήτησαν θέματα ενέργειας.
Ο Υπουργός Εξωτερικών το μεσημέρι παρακάθισε στο γεύμα εργασίας που παρέθεσε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας προς τα Πέντε Μόνιμα Μέλη του Συμβουλίου Ασφαλείας.