Την πρώτη Κυρία καλωσόρισαν η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος «Άγιος Μιχαήλ», Χάιδω Μιχάλτση και ο διευθυντής του Ιδρύματος, Επίσκοπος Φασσιανής Αντώνιος, ο οποίος, μεταξύ άλλων, εξέφρασε την εκτίμησή του για το ενδιαφέρον της Πρώτης Κυρίας της Κύπρου να επισκεφθεί τον «Άγιο Μιχαήλ».
Η κ. Αναστασιάδη ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του γηροκομείου και συναντήθηκε με τους ηλικιωμένους που φιλοξενεί η στέγη, το προσωπικό και τις εθελόντριες που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στο γηροκομείο.
Μιλώντας στους παρευρισκομένους, η Πρώτη Κυρία μετέφερε τους θερμούς χαιρετισμούς του Προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας και συνεχάρη τη Διεύθυνση και το προσωπικό του Ιδρύματος Αγίου Μιχαήλ για τη φροντίδα, αγάπη και θαλπωρή που παρέχουν στους ηλικιωμένους. Παράλληλα εξέφρασε την εκτίμηση και το θαυμασμό της για τη μεγάλη προσφορά της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Αμερικής και προσωπικά του Αρχιεπισκόπου Δημητρίου προς την ομογένεια αλλά και προς τον κυπριακό Ελληνισμό.
Τέλος, η κ. Αναστασιάδη παρακάθισε σε γεύμα που προσφέρθηκε προς τιμή της και αντάλλαξαν αναμνηστικά δώρα. Την Πρώτη Κυρία συνόδευαν η Γενική Πρόξενος της Κύπρου Κούλα Σοφιανού.
Το απόγευμα η κ. Αναστασιάδη παρευρέθηκε σε δεξίωση που παρέθεσε η σύζυγος του Γενικού-Γραμματέα Ban Soo-taek προς τιμή των συζύγων όλων των αρχηγών κρατών ή κυβερνήσεων που συμμετέχουν στις εργασίες της 68ης Γενικής Συνέλευσης των Ηνωμένων Εθνών.