Η αποχή των μαθητών από τα μαθήματά τους, θα γίνει κατά την τρίτη περίοδο των μαθημάτων και θα είναι συμβολική με στόχο να περάσει το μήνυμα ότι οι μαθητές δεν μένουν με σταυρωμένα τα χέρια στις αντιλαϊκές πολιτικές της τρόϊκα, τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.
Στο μεταξύ εκτός τάξεων θα παραμείνουν σήμερα και οι μαθητές του δημοτικού σχολείου Αγροκηπιάς ζητώντας τη στελέχωση του σχολείου τους από το υπουργείο παιδείας.