Τη Δευτέρα αναμένεται να μεταφερθεί στις φυλακές, καθώς κρίθηκε προφυλακιστέος μετά την απολογία του, το Σάββατο και τη δίωξη για ανθρωποκτονία από πρόθεση, παράνομη οπλοφορία, οπλοχρησία και οπλοκατοχή που ασκήθηκε σε βάρος του.
Ο 45χρονος, κατά την κατάθεσή του στην ανακρίτρια, φέρεται να είπε ότι έχει μετανιώσει για την πράξη του, ενώ τόνισε ότι είχε μια "χαλαρή" σχέση με τη Χρυσή Αυγή. Τη μοναδική του σχέση με την οργάνωση, ο ίδιος τη συνέδεε μόνο μια διανομή τροφίμων στην οποία, όπως υποστήριξε, είχε πάρει μέρος. Σ΄αυτό τη σημείο πρόσθεσε, μάλιστα, ότι παλαιότερα ήταν ενταγμένος σε αριστερό κίνημα.
Αναφορικά με το τραγικό συμβάν στο Κερατσίνι, ο κατηγορούμενος υποστήριξε ότι έπινε τον καφέ του σε μια καφετέρια της περιοχής και στη συνέχεια προσπάθησε να φύγει με το αυτοκίνητό του. Τη στιγμή εκείνη, όπως ισχυρίστηκε, του επιτέθηκαν δύο ομάδες από άγνωστα άτομα και ασυναίσθητα χρησιμοποίησε το μαχαίρι. Συμπλήρωσε, επίσης, ότι την ώρα του τραγικού γεγονότος ήταν μόνος του και δεν υπήρχαν άλλοι γνωστοί του.
Ο 45χρονος είπε, επίσης, ότι το θύμα δεν είχε στοχοποιηθεί, ενώ αναφορικά με το τηλεφώνημα που δέχθηκε τη στιγμή που βρισκόταν στην καφετέρια, ήταν από κάποιον γνωστό του που δεν είχε καμία σχέση με το περιστατικό.
Ωστόσο, αποκαλυπτική για το πώς έδρασε η ομάδα των Χρυσαυγιτών που επιτέθηκε στον Παύλο Φύσσα και τους φίλους του, τα μεσάνυχτα της Τρίτης, είναι η κλήση τού Προέδρου της Τοπικής Οργάνωσης της Χρυσής Αυγής Νίκαιας στον 45χρονο δράστη.