Της Στέλλας Κόκκινου-Γεωργιάδου
Την άσκηση πιέσεων από το Υπουργείο Παιδείας προς τους διευθυντές των σχολείων, ώστε να επιτρέψουν τη δημιουργία υπεράριθμων τμημάτων, καταγγέλλει η ΟΕΛΜΕΚ. Την ίδια ώρα που δεκάδες έκτακτοι και συμβασιούχοι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί παραμένουν εκτός σχολείων.
Ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Θέμης Πολυβίου κατήγγειλε επίσης ότι το Υπουργείο Παιδείας, προτιμά να στείλει μαθητές εκτός εκπαιδευτικής περιφέρειάς τους για να μην δημιουργηθούν νέα τμήματα.
Ο κύριος Πολυβίου διεμήνυσε ότι η ΟΕΛΜΕΚ δεν θα αφήσει το θέμα έως εδώ και ότι είναι αποφασισμένη να φθάσει μέχρι τα άκρα.
Η ΟΕΛΜΕΚ απευθύνει έκκληση προς τους εκπαιδευτικούς να μην υποκύπτουν σε πιέσεις και να ενημερώνουν την Οργάνωση εάν αντιληφθούν ότι παρουσιάζεται οποιοδήποτε από τα προαναφερθέντα προβλήματα στο σχολείο τους.