Του Μάριου Αδάμου
Περισσότεροι από έντεκα χιλιάδες εκτιμάται ότι είναι φέτος οι άποροι μαθητές στη Μέση και Δημοτική εκπαίδευση, που έχουν ανάγκη για δωρεάν πρόγευμα.
Συγκλονιστικές είναι οι μαρτυρίες των καθηγητών και δασκάλων που ζουν καθημερινά το πρόβλημα και προσπαθούν με κάθε τρόπο να βοηθήσουν τους άπορους μαθητές.
Υπάρχουν παιδιά τα οποία τρώνε τη μισή τυρόπιττα ή το σάντουιτς που τους παρέχεται στο διάλειμμα, και το υπόλοιπο μισό το μεταφέρουν στο σπίτι, ώστε να έχουν κάτι να φάνε και το μεσημέρι.
Ενδεικτικές του προβλήματος είναι οι δηλώσεις του γραμματέα της Παγκύπριας Ομοσπονδίας Γονέων Μέσης και Τεχνικής Εκπαίδευσης, Πέτρου Κουλέρμου, ο οποίος αναφέρθηκε και στην αναγκαιότητα για άμεση εξεύρεση χορηγών.
Ο πρόεδρος της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Γονέων Δημοτικής Εκπαίδευσης, Χρύσανθος Πιερή, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι παρά την οικονομική στενότητα και τις δυσκολίες που υπάρχουν δεν θα μείνει κανένας άπορος μαθητής χωρίς φαγητό.
Το Υπουργείο Παιδείας θα θέσει σε εφαρμογή από την ερχόμενη Δευτέρα, ηλεκτρονική πλατφόρμα ενημέρωσης, μέσω της οποίας οι Διευθυντές των σχολείων θα ενημερώνουν άμεσα το Υπουργείο για τις ανάγκες που έχει το σχολείο τους.