Της Μαρίνας Χατζηκώστα
Η ανισότητα στην παροχή δημόσιας ανώτερης και ανώτατης εκπαίδευσης είναι ανάμεσα στα βασικά προβλήματα που εντοπίζει η ομάδα του Δημοκρατικού Συναγερμού, αρμόδια για το πρόγραμμα «Με σύμμαχο την Παιδεία χτίζουμε το Αύριο». Τον απολογισμό της πρώτης φάσης ανακοίνωσε σήμερα, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου, ο επικεφαλής κλαδικών οργανώσεων Χαράλαμπος Σταυρίδης.
Η έλλειψη βασικών αγαθών για πρόοδο στην κοινωνία της γνώσης είναι ακόμη ένα πρόβλημα, το οποίο αντιμετωπίζουν σήμερα οι μαθητές και οφείλεται στις δυσκολίες της εποχής.
Κατά τη δεύτερη φάση του προγράμματος «Με σύμμαχο την Παιδείας χτίζουμε το αύριο», θα υπάρξουν δράσεις και επαφές της ομάδας του Δημοκρατικού Συναγερμού με όλους τους αρμόδιους φορείς.