Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Του Λούκα Φέσια 
 
Περαιτέρω μειώσεις σε μισθούς και ωφελήματα του προσωπικού, ζητούν Δήμοι και Κοινοτικά Συμβούλια, στο πλαίσιο αντιμετώπισης της οικονομικής κρίσης και παρά το γεγονός ότι ήδη έχουν επιβληθεί αποκοπές στο μισθολόγιο των εργαζομένων στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Την καταγγελία, έθεσε σήμερα ενώπιον του Υπουργού Εσωτερικών Σωκράτη Χάσικου, ο Γενικός Γραμματέας της ΣΗΔΗΚΕΚ-ΠΕΟ Αντώνης Νεοφύτου: 
 
«Δεν μπορούμε να ανεχθούμε τη δημιουργία εργαζομένων πολλών ταχυτήτων στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και ιδίως από δήμο σε δήμο, και αυτά τα προβλήματα τα θέσαμε στον Υπουργό και ζητήσαμε την παρέμβασή του.» 
 
Ο κύριος Νεοφύτου, παρέδωσε επίσης στον υπουργό Εσωτερικών υπόμνημα με τις προτάσεις της συντεχνίας για αναδιάρθρωση της τοπικής αυτοδιοίκησης: 
 
«Εμείς πιστεύουμε ότι θα πρέπει να αποφύγουμε τη συρρίκνωση της τοπικής αυτοδιοίκησης και την προσφορά υπηρεσιών προς τους πολίτες, γιατί πηγαίνουμε προς αυτήν την κατεύθυνση.» 
 
Ο Υπουργός Εσωτερικών προτίθεται να συγκαλέσει σύσκεψη με τη συμμετοχή της Ένωσης Δήμων και Κοινοτήτων και των συντεχνιών.