Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το φορτίο των ναρκωτικών έφυγε από το Σάο Πάολο της Βραζιλίας και πέρασε από το Ναϊρόμπι και τη Ντόχα του Κατάρ για να αφιχθεί στην Ελλάδα. 

 
Οι εγκέφαλοι της επιχείρησης φέρονται να είναι Νιγηριανοί, οι οποίοι λέγεται ότι έχουν αναλάβει τη διακίνηση ναρκωτικών στην περιοχή πέριξ της Ομόνοιας, σε κάποια νυχτερινά μαγαζιά της Αττικής και τουριστικών περιοχών, αλλά και στο εξωτερικό. Εικάζεται ότι μέρος του φορτίου θα διακινούνταν στη Ρουμανία και την Αλβανία από μέλη του κυκλώματος.
 
Οι αρχές είχαν ενημερωθεί για την προσπάθεια διοχέτευσης ναρκωτικού σίσα στην ελληνική αγορά αλλά προβληματισμό προκαλεί το γεγονός ότι ενώ οι αστυνομικοί περίμεναν Νιγηριανούς να παραλάβουν τη βαλίτσα, την τελευταία στιγμή εμφανίστηκαν οι Ρουμάνοι παραλήπτες, πρόσωπα τα οποία είναι γνωστά στις αρχές.
 
Ο εντοπισμός του φορτίου των 11 κιλών σίσα αποτελεί μεγάλη επιτυχία της ΕΛ.ΑΣ. αφού 1 γραμμάριο αυτού του ναρκωτικού τιμάται προς 5 ευρώ ενώ οι χρήστες του ύστερα από έξι μήνες αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο ακόμα και να πεθάνουν απ' αυτό.