Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Του Μάριου Αδάμου 

 
Περίπου 30 Αθίγγανοι από τη Βουλγαρία, ανάμεσα τους και πολλά μικρά παιδιά, έστησαν την τελευταία εβδομάδα τα τσαντίρια τους στην κοίτη του ποταμού κοντά στη βιομηχανική περιοχή Τσερίου. 
 
Όπως διαπιστώνεται στα πλάνα που κατέγραψε η κάμερα του Αντέννα, πρωί - πρωί οι Αθίγγανοι εγκαταλείπουν το πρόχειρο οικισμό τους και περιοδεύουν στα γύρω χωριά, ασχολούμενοι με το γάνωμα καζανιών και χάλκινων σκευών. 
 
Κάτοικοι της περιοχής εκφράζουν φόβους για τη δημόσια υγεία, αφού δεν τηρείται κανένας κανόνας υγιεινής, ενώ υπάρχει και ανησυχία για την υγεία των παιδιών των τεσσάρων οικογενειών που έχουν κατασκηνώσει στην περιοχή, η οποία έχει μετατραπεί σε σκουπιδότοπο
 
Το χώρο επισκέφθηκαν λειτουργοί του Δήμου Τσερίου, οι οποίοι έλαβαν υποσχέσεις από τους αθίγγανους ότι θα εγκαταλείψουν την περιοχή. 
Ενήμερες τηρούνται και οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες και η αστυνομία, από την οποία οι κάτοικοι Τσερίου ζητούν να παρέμβει.