Την έναρξη των εργασιών στο συνεδριακό κέντρο Φιλοξενία κύρηξε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας. Το συνέδριο χαιρέτησαν πολιτειακοί και κομματικοί αξιωματούχοι. Οι απόδημοι θα ενημερωθούν από τον υπουργό Εξωτερικών Ιωάννη Κασουλίδη για τις τελευταίες εξελίξεις στο κυπριακό ενώ θα τύχουν ενημέρωσης από τους υπουργούς Ενέργειας και Οικονομικών.